LOKASI

Pangsapuri Vista Lavender ,
Kinrara, Puchong.

Selasa, 28 Februari 2012

Tenaga batin sepanjang umur

Kekalkan tenaga batin sepanjang usia,
kalau masih muda sudah lemah tenaga batin ....
selalunya ada yg tak kena pada urat saraf di tubuh anda.
sila hubungi saya untuk di rawat.


moga anda sihat zahir dan batin .

Jumaat, 27 Januari 2012

Zakar Kecil

Zakar kecil tak pe !! asal kan jangan terlalu kecil @ cacat.
yang perlu keras dan bertahan lama.
Keras dan bertahan lama akan memberi kepuasan penuh pada isteri anda.
Berikan nikmat bahagia perkahwinan @ persetubuhan pada isteri anda.

Kalau bermasalah !!!
usah malu2
jumpa saya untuk di rawat.

Lelaki gay

Wahai lelaki gay !!!!
Aku membuat rawatan dengan  cara urut tradisional.
Aku bukan seorang gay.
Jadi tak payahlah talipon aku nak tawarkan ponggong kau orang .
weeeekkk !!!! nak muntah !!! aku benci dan tak berminat !!!

Bertaubatlah !!!
sesat di hujung jalan, kembalilah ke pangkal jalan.
Sesungguhnya Allah Maha Pengampun.

Khamis, 12 Januari 2012

Suami tak hebat, isteri ke ranjang bersama pengkid

Kegiatan seks sesama perempuan.
Jangan ingat gadis2 muda saja yg terlibat dgn pengkid.
Isteri2 yg berumur 30an juga masih terlibat.
Biasanya isteri2 yg tidak mendapat kepuasan seks dari suami. 
Kerana suami tidak hebat ( tenaga batin tidak kuat ).
Isteri ke ranjang bersama pengkid untuk kepuasan seks.

Jangan jadi lelaki dayus...
Suami2 yg bermasalah lemah tenaga batin !!!.
Jangan berdiam diri, jangan putus asa untuk merawat...

Kalau sudi hubungi saya untuk di rawat .
Moga anda jadi hebat ...

Rabu, 11 Januari 2012

Pesanan seorang nenek pada cucu perempuan

Kata seorang gadis.
Neneknya pernah berpesan.
Kalau nak bersuami ...
Perkara ini di antara yg mustahak :
* Lelaki beriman @ berbudi
* Berharta @ berkemampuan menanggung rumah tangga.
* Sihat badan ZAHIR dan BATIN .
Batin! Batin! Batin! ... jgn lupa ye !!!!
hmnnn !!.. yg BATIN tu kalau ada masalah boleh temui saya ye !!!
tq tq .....

Sabtu, 7 Januari 2012

Lelaki Tegap Dan Kacak

Seorang lelaki kelihatan tegap dan kacak.
Tidak semesti, tenaga batinnya juga tegap dan kacak.

Seorang lelaki kelihatan lembut dan dan tak kacak.
Tidak semesti tenaga batinya lemah dan tak bermaya.

Penampilan wajah tidak dapat memberi gambaran sebenar kekuatan alat kelamin.
Bro lebeh tahu tentang kekuatan batin bro !!!
Jangan dilupa kan !!! isteri bro juga tahu tentang itu.

Tenaga batin tegap dan hebat, itu akan memberi kepuasan pada bro.
Itu juga akan membuat isteri bro bangga dgn bro !!!

Jumpa saya ye !! kalau bermasalah.
Moga saya dapat membantu.

Isteri mohon cerai di mahkamah

Tidak tahan menanggung derita,
kerana  suami tidak mampu memberikan nafkah batin,
seorang isteri dgn terpaksa rela membuat tuntutan cerai di mahkamah.
( Semata2 wang dan harta tidak menjamin kerukunan rumahtangga).

Begitulah keperluan nafkah batin dalam kehidupan.
Janganlah kisah yang saya ceritakan ini berlaku pada bro !!!
Perlu di ingat !!!

Jangan sampai nasi menjadi bubur.
Sudi sudi jumpa saya untuk di rawat.

Jangan sampai anda dimalukan di mahkamah !!!! 
dan kisah anda  menjadi bahan melariskan jualan akhbar.

Khamis, 5 Januari 2012

Mati Daun ( wanita dingin sek )

Kalau lelaki di namakan mati pucuk.
Jika wanita pula di namakan mati daun.
Apa itu mati daun ???
Mati daun ertinya masalah perhubungan kelamin yg di hadapi oleh wanita.
Masalah itu ialah :
Keadaan wanita tidak ada keinginan sek. 
Alat kelamin yg tidak bersedia untuk sek.
Kalau pun dapat buat hubungan sek,
Tapi tidak ada kemutan yang berlaku.
Perkara ini menyebabkan tidak terhasil kepuasan yg sempurna pada perempuan dan juga lelaki.
Rawatan urut secara tradisional dapat di gunakan untuk merawat masalah ini.

Bila wanita dah power !!!!
Jangan pula lelaki tak power !!
rawat! rawat ! sila jumpa saya .....
Selamat berbahagia ........

Saiz zakar (besar , kecil, pendik , panjang)

Lebeh 20 tahun, saya terlibat dengan merawat tenaga batin.
Beribu2 pesakit telah mendapat  rawat saya.
Terdiri dari berbagai bangsa, kebanyakannya Melayu , India dan Cina. 
Pernah juga ada bangsa dari luar Malaysia .
Ertinya beribu2 zakar telah saya lihat.
Dari pengalaman itu dapat saya katakan.
Besar atau panjangnya  (saiz) tidak bergantung pada besar kecil atau tingginya seseorang.

Apa2pun saiznya , sama ada besar atau kecil,
Yang penting !! perlu keras dan bertahan lama .
Itulah yg dapat memuaskan wanita dgn sempurna.

Untuk tujuan keras dan bertahan lama .. sila hubungi saya ...

Rabu, 4 Januari 2012

Dirikan masjid di dalam masjid



Menara Masjid Sri Sentosa, Selangor. ( petang 4.1.2012 ).
Pernah di letak kepala babi hutan dalam kawasan masjid ini .

Dirikan Masjid di dalam masjid.
Itu ertinya mengadakan majlis pernikahan di dalam masjid.
Kadang hingga 4 dan 5 pasangan satu hari, di satu masjid.
Lagi2 kalau musim cuti sekolah.

Kahwinlah apa ada hal !!!
Itu perkara baik .. bagus! bagus !
Kalau mampu zahir dan batin !!!

Kalau tenaga batin bermasalah !!!
Anda boleh temui saya untuk di rawat .



Tangisan di majlis pernikahan

Sudah menjadi kebiasaan masa kini.
Pernikahan dilakukan di masjid.
Sungguh gembira si gadis telah bergelar isteri.
Kadang linangan air mata bagai tanda syukur dan gembira.
kadang kat masjid pun cium2 dahi bergambar.

Di malam pengatin juga ada tangisan.
Bukan kerana kesakitan ...
Tapi kerana kelakian suami tidak sempurna ... cepat dan tak keras ...
kadang langsung tak boleh melakukan persetubuhan .

Yo ! yo ! bro !!!
Datanglah jumpa saya untuk di rawat, kiranya bro sudi !!!!

Lelaki Warga Emas di jatuhkan hukuman kerana meliwat dan merogol

Selalu keluar dalam berita2 majallah dan surat khabar.
Lelaki warga emas di jatuhkan hukuman kerana merogol atau meliwat.
Itu menunjukan lelaki warga emas, masih power dalam hal tenaga batin.

Kalau anda yg berumur 30 an dah tak mampu, itu tersangatlah tak patut !!!!
Oh ! keras tapi cepat !!!
Samalah tu !! kiranya sepupu mati pucuk la tu !!!
Jangan di biarkan begitu ..
Cian isteri !!!
Silap2kan isteri buat sek dgn lelaki lain .
Dayuslah lelaki kalau macam gitu !!!

Kalau sudi ! mai jumpa saya untuk di rawat.
Tak payah banyak alasan ...

Selasa, 3 Januari 2012

Tilam pengantin zaman dulu2 kekabu je !!!


Sekarang pengantin baru guna tilam yg moden, berbagai jenama boleh dapat di pasaran.
Cantik dan selesa ....
Kalau zaman dulu2 tilam kekabu saje.
Tapi tilam kekabu ni ada keistimewaan tersendiri ...
Apa2 pun pengantin baru memang best punyalah !!!!
Tapi tenaga batin mesti power ....
Kalau tenaga batin power sepanjang usia , ertinya berbulan madu sepanjang usia .
KALAU ADA MASAALAH , JUMPA SAYA UNTUK DI RAWAT !!!!!

Oh !!!! ada yang tak kenal pokok kekabu ..
Panjang buahnya agak2 satu kaki.
Kalau buahnya dah masak, dan dibiarkan, Kulit buah kekabu akan merkah,
Kekabu akan berterbangan di udara, Putih bagai kapas berterbangan ...
Bawah ini gambar pokok kekabu.
Saya rakam gambar ini di Batu 5, Jln. Klang Lama , Kuala Lumpur. pada 2.1.2012.






Ahad, 1 Januari 2012

Tarian Tiang

Ada yg pergi tengok tarian tiang,
dan melihat gadis berbogel 
( konon gadis la sangat !!! dah janda lumat pun !!! )
Konon untuk tambah kekuatan tenaga batin !!!
Oh ! tak perlu ! tak perlu !
Yang perlu :
Jaga kesihatan badan.
Lancarkan perjalanan darah di seluruh badan.
Betulkan urat saraf.
Nyahkan apa2 yg tak patut hinggap di tubuh.
Moga anda kuat zahir dan batin...

Kalau perlukan rawatan ....
Sudi2 jumpa saya ....
Anda power !!! anda bahagia ...
Anda power !!! isteri bahagia ...

Gigolo ( pelacur lelaki )

Di celah2 pejabat.
Di celah2 bangunan dan rumah.
Di celah2 pasaraya.
Di celah2 keindahan pepohon di taman.
Di celah2 dunia maya  ( MIRC, YM, Blog, fb dan sebagainya ).
Di situ ada pelacur lelaki bergelar gigolo.
Sungguh berani gigolo, hingga ada yg meletak nombor hp di tepi2 jalan ....
Menunggu  perempuan2 yg kedahagaan sek ....

Kalau anda lemah tenaga batin ...
Isteri anda juga mungkin termasuk dalam kumpulan wanita yg dahagakan kenikmatan sek.
Awas !!!! jangan sampai isteri anda mendapat khidmat gigolo .
Malu tujuh keturunan !!!

Kalau anda sudi , jumpa saya untuk di rawat .

Lelaki Hebat ( keras lama )

Lelaki Hebat adalah lelaki yang kuat zakir dan batin.
Dapat memberi nafkah zakir dan batin pada isteri.

Harta dan kekayaan saja, tidak cukup untuk membahagiakan isteri.
Bila bersama dengan isteri.
Suami perlu hebat  !!!
KERAS DAN BERTAHAN LAMA.
Biarkan isteri anda tersenyum dgn kenikmatan ....

Kalau ada bermasalah ... 
dan kalau sudi , sila jumpa saya untuk di rawat ...
jangan tunggu2 ...
jangan segan2 ...
Takut nanti isteri menjadi santapan orang !!!!