URUT RAWAT TRADISIONAL .. HP : 016 3828239

* MATI PUCUK, LEMAH TENAGA BATIN, CEPAT PUAS.
* SAKIT URAT SARAF, SENDI DAN TULANG.
* PENYAKIT LUAR BIASA / KEBATINAN.

untuk semua bangsa, lelaki dan perempuan .
pengalaman merawat lebeh 20 tahun .

URUT TRADISIONAL
*Melancarkan perjalanan darah .
*Membetulkan kedudukan urat saraf, sendi dan tulang.
*Badan dan minda jadi sehat dan cergas (Hebat Zahir dan Batin)

SELAMAT BERTEMU DENGAN SAYA
MOGA MASALAH ANDA SELSAI.

Sila buat temujanji HP 016 3828239
( maaf .. saya tidak berurusan dgn sms )

Lot 31
Kampung Petaling Bahagia,
Batu 5 1/2 , Jln Puchong,
off Jln Klang Lama , Kuala Lumpur .

GPS Location
N 03.07964
E 101.66473

Sabtu, 19 April 2014

hebat hingga kehujung usia

Lelaki umur 60 berkahwin perempuan umur 40,
ok je !!! mereka hidup bahagia...
erti nya:
lelaki umur 60 
sepatutnya alat kelakian masih kuat .
kalaulah anda belum pun sampai usia 60 telah mati pucuk,
usah ditunggu2 lagi,
cari perawat yg serasi dgn masalah anda.
moga2 kelakian anda selamanya hebat 
hingga ke hujung nyawa masih berfungsi....
terus keras dan bertahan lama.

Jumaat, 4 April 2014

Mati Pucuk

Usah biarkan isteri terus gersang...
Jangan biarkan alat kelamin anda tidak berfungsi.
Jangan biarkan diri anda cepat mengalami kepuasan bila bertarung diranjang.
Jangan biarkan diri anda mengalami mati pucuk.
Rawat segera! Rawat segera! Rawat segera!
Nikmati alam perkahwinan dgn penuh keindahan....




Jumaat, 21 Februari 2014

Mati Pucuk

Walau siapa pun anda
walau berapa pun usia anda
kiranya tenaga kelakian anda lemah
jangan malu untuk mencari perawat
jangan berputus asa untuk mencari perawat

moga2 anda akan bertemu dgn perawat yg serasi dgn masalah anda.

saya mempunyai pengalaman merawat
kalau berminat untuk di rawat oleh saya
sila hubungi saya.

Khamis, 23 Januari 2014

Isteri cari kepuasan dgn warga asing

Sering terdengar di media...
isteri orang di tangkap kerana berdua dgn warga asing di bilik hotel.
di antara punca kejadian ini,
mungkin kerana tidak dapat kepuasan hubungan kelamin dengan suami.

Kejadian ini memberi peringatan pada suami yg lemah tenaga batin,
agar berusaha supaya tenaga batin berada dalam keadaan yg baik.
Buatlah rawatan kalau menghadapi masalah......

Sayangilah isteri anda!!!!

Rabu, 22 Januari 2014

Keras Dan Lama Untuk Kepuasan Isteri

Isteri tersenyum puas....
kiranya zakar anda keras dan bertahan lama dalam bertempur

Rawatan secara urut tradisiaonal merupakan salah satu cara
untuk senjata lelaki jadi keras dan bertahan lama

Hubungi saya kiranya anda berminat mendapatkan rawatan.

Isnin, 23 Disember 2013

Tenaga Batin

Isteri anda tidak dapat kepuasan ???
Mungkin alat kelakian anda tidak keras!
Mungkin alat kelamin keras tapi cepat sangat terpancut!
oh! usah di biarkan!
carilah perawat...
jangan putus asa ...

kalau sudi anda boleh temui saya
saya punyai kemahiran dan pengalaman merawat
sila buat temujanji....



Selasa, 10 Disember 2013

terseksa di kamar cinta

usah biarkan isteri terseksa di kamar cinta
malam2 yg sepatutnya manis syahdu dalam ikatan perkawinan
menjadi malam yg pilu dan gersang buat si isteri
keinginan kewanitaan si isteri tidak dapat dipenuhi
kerana si suami mengalami lemah tenaga batin
wahai si suami!
jangan anda tak tahu !!!!
lemah tenaga batin masalah yg boleh dirawat
carilah perawat yg sesuai dan serasi ...

saya juga mempunyai kepakaran merawat
kalau sudi boleh hubungi saya
dgn izin Allah moga2 anda kembali hebat...


Selasa, 29 Oktober 2013

Lelaki terus power

Lemah Tenaga Batin 
Mati pucuk!!!
sedang menghantui anda ???
hubungi saya...
saya ada kepakaram merawat
dgn izin Allah moga2 anda kembali power.

Rabu, 2 Oktober 2013

Mati Pucuk

Saya tahu mati pucuk boleh di rawat
Saya tahu lemah tenaga batin boleh di rawat

saya tidak bodoh!
saya tidak bodoh!
saya tidak bodoh! 

saya bukan lelaki dayus
saya bukan lelaki dayus
saya bukan lelaki dayus

Khamis, 15 Ogos 2013

Mati Pucuk Lemah Tenaga Batin

andainya anda mengalami masalah mati pucuk lemah tenaga batin,
anda boleh temui saya,
saya mempunyai kepakaran merawat masalah itu,
moga2 anda akan kembali sihat.
hebat dan terus perkasa ..........

Isnin, 8 Julai 2013

Rawatan di bulan puasa ( lemah tenaga batin )

pada bulan puasa rawatan di buat seperti biasa
sila buat temujanji
selamat datang

Khamis, 30 Mei 2013

Mati Pucuk / Lemah Tenaga Batin

Mati Pucuk / Lemah Tenaga Batin
kalau anda sudi
anda blh temui saya untuk mendapat rawatan
sila buat temujanji
moga2 anda kembali berfungsi sebagai lelaki sejati

Isnin, 29 April 2013

Isteri Tak Puas ...

Fikiran resah kerana Mati Pucuk / Lemah Tenaga Batin / cepat puas
 isteri tidak mendapat kepuasan
termenung berdiam diri tanpa bertindak
selalunya tidak akan menyelsaikan masalah.
Segera bertindak !!!! 
temui perawat yg sesuai ...

Kalau anda sudi ...
boleh buat temujanji dgn saya untuk di rawat

Moga2 anda akan temui kebahagiaan

Isnin, 8 April 2013

Cepat Keluar atau Tak Keras

Cepat Keluar atau Tak Keras,
ertinya ada mengalami kelemahan tenaga kelakian,
kiranya anda ingin di rawat oleh saya,
sila buat temujanji sebelum datang.

moga2 alat kelakian anda akan kembali hebat.

Khamis, 28 Februari 2013

Mati Pucuk ... malas mencari rawatan ...

si suami tak begitu berminat nak mencari rawatan
konon nya begitu sibuk dgn kerja ...
tetapi isteri beberapa kali talipon saya bertanya 
si isteri nampak sangat berminat supaya suami di rawat ..
dari perbualan dgn saya 
dapat saya agak
si isteri sedang dahaga sek

kenapa terjadi begitu ???
wahai si suami !!!!!
tak malu ke ?
tak risau ke ?
kalau nanti terjadi isteri mencari pasangan seks haram
dgn gigolo atau siapa 2...





Selasa, 19 Februari 2013

Listen ! Listen ! Listen ! kalau anda mati pucuk

Listen ! Listen ! Listen !
kalau anda lemah tenaga batin
kalau anda cepat puas
kalau anda mati pucuk
JANGAN MALU UNTUK MENCARI RAWATAN

Listen ! Listen ! Listen !
nanti kalau isteri menduakan anda
itulah yg patut anda malu

kalau mahu!
anda boleh jumpa saya untuk mendapatkan rawatan

Setahun kahwin isteri masih dara ...

Dah setahun kahwin tapi isteri masih dara
mungkin cepat terpacut 
( tersentuh bibir alat kelamin isteri je dah terpancut )
atau mungkin juga zakar tak keras

kalau sudi datang lah jumpa saya
kita usahakan buat rawatan

Isnin, 18 Februari 2013

Jangan Jeles ...

Jangan jeles ye !!!
lelaki tua kahwin dgn gadis yg masih muda
hihihi ....
dia bukan sekadar ada harta
tapi tenaga batin nya power
itu menyebabkan isteri dia, sayang, sayang dan sayang .........

nak power ?
jumpa dgn saya 
kita usahakan ....
dan berdoalah pada Ilahi

Ahad, 3 Februari 2013

Bagai terung di rebus ...

MATI PUCUK
Alat kelamin lelaki yg tidak mengeras.
ada orang mengatakan seperti terung di rebus.

tapi jangan risau !!!!
kerana mati pucuk bolih di rawat
kalau bertemu dgn perawat yg serasi

cari dan terus mencari
kalau benar2 sayang pada isteri !!!

Selasa, 28 Februari 2012

Tenaga batin sepanjang umur

Kekalkan tenaga batin sepanjang usia,
kalau masih muda sudah lemah tenaga batin ....
selalunya ada yg tak kena pada urat saraf di tubuh anda.
sila hubungi saya untuk di rawat.


moga anda sihat zahir dan batin .

Jumaat, 27 Januari 2012

Zakar Kecil

Zakar kecil tak pe !! asal kan jangan terlalu kecil @ cacat.
yang perlu keras dan bertahan lama.
Keras dan bertahan lama akan memberi kepuasan penuh pada isteri anda.
Berikan nikmat bahagia perkahwinan @ persetubuhan pada isteri anda.

Kalau bermasalah !!!
usah malu2
jumpa saya untuk di rawat.

Lelaki gay

Wahai lelaki gay !!!!
Aku membuat rawatan dengan  cara urut tradisional.
Aku bukan seorang gay.
Jadi tak payahlah talipon aku nak tawarkan ponggong kau orang .
weeeekkk !!!! nak muntah !!! aku benci dan tak berminat !!!

Bertaubatlah !!!
sesat di hujung jalan, kembalilah ke pangkal jalan.
Sesungguhnya Allah Maha Pengampun.

Khamis, 12 Januari 2012

Suami tak hebat, isteri ke ranjang bersama pengkid

Kegiatan seks sesama perempuan.
Jangan ingat gadis2 muda saja yg terlibat dgn pengkid.
Isteri2 yg berumur 30an juga masih terlibat.
Biasanya isteri2 yg tidak mendapat kepuasan seks dari suami. 
Kerana suami tidak hebat ( tenaga batin tidak kuat ).
Isteri ke ranjang bersama pengkid untuk kepuasan seks.

Jangan jadi lelaki dayus...
Suami2 yg bermasalah lemah tenaga batin !!!.
Jangan berdiam diri, jangan putus asa untuk merawat...

Kalau sudi hubungi saya untuk di rawat .
Moga anda jadi hebat ...

Rabu, 11 Januari 2012

Pesanan seorang nenek pada cucu perempuan

Kata seorang gadis.
Neneknya pernah berpesan.
Kalau nak bersuami ...
Perkara ini di antara yg mustahak :
* Lelaki beriman @ berbudi
* Berharta @ berkemampuan menanggung rumah tangga.
* Sihat badan ZAHIR dan BATIN .
Batin! Batin! Batin! ... jgn lupa ye !!!!
hmnnn !!.. yg BATIN tu kalau ada masalah boleh temui saya ye !!!
tq tq .....

Sabtu, 7 Januari 2012

Lelaki Tegap Dan Kacak

Seorang lelaki kelihatan tegap dan kacak.
Tidak semesti, tenaga batinnya juga tegap dan kacak.

Seorang lelaki kelihatan lembut dan dan tak kacak.
Tidak semesti tenaga batinya lemah dan tak bermaya.

Penampilan wajah tidak dapat memberi gambaran sebenar kekuatan alat kelamin.
Bro lebeh tahu tentang kekuatan batin bro !!!
Jangan dilupa kan !!! isteri bro juga tahu tentang itu.

Tenaga batin tegap dan hebat, itu akan memberi kepuasan pada bro.
Itu juga akan membuat isteri bro bangga dgn bro !!!

Jumpa saya ye !! kalau bermasalah.
Moga saya dapat membantu.

Isteri mohon cerai di mahkamah

Tidak tahan menanggung derita,
kerana  suami tidak mampu memberikan nafkah batin,
seorang isteri dgn terpaksa rela membuat tuntutan cerai di mahkamah.
( Semata2 wang dan harta tidak menjamin kerukunan rumahtangga).

Begitulah keperluan nafkah batin dalam kehidupan.
Janganlah kisah yang saya ceritakan ini berlaku pada bro !!!
Perlu di ingat !!!

Jangan sampai nasi menjadi bubur.
Sudi sudi jumpa saya untuk di rawat.

Jangan sampai anda dimalukan di mahkamah !!!! 
dan kisah anda  menjadi bahan melariskan jualan akhbar.

Khamis, 5 Januari 2012

Mati Daun ( wanita dingin sek )

Kalau lelaki di namakan mati pucuk.
Jika wanita pula di namakan mati daun.
Apa itu mati daun ???
Mati daun ertinya masalah perhubungan kelamin yg di hadapi oleh wanita.
Masalah itu ialah :
Keadaan wanita tidak ada keinginan sek. 
Alat kelamin yg tidak bersedia untuk sek.
Kalau pun dapat buat hubungan sek,
Tapi tidak ada kemutan yang berlaku.
Perkara ini menyebabkan tidak terhasil kepuasan yg sempurna pada perempuan dan juga lelaki.
Rawatan urut secara tradisional dapat di gunakan untuk merawat masalah ini.

Bila wanita dah power !!!!
Jangan pula lelaki tak power !!
rawat! rawat ! sila jumpa saya .....
Selamat berbahagia ........

Saiz zakar (besar , kecil, pendik , panjang)

Lebeh 20 tahun, saya terlibat dengan merawat tenaga batin.
Beribu2 pesakit telah mendapat  rawat saya.
Terdiri dari berbagai bangsa, kebanyakannya Melayu , India dan Cina. 
Pernah juga ada bangsa dari luar Malaysia .
Ertinya beribu2 zakar telah saya lihat.
Dari pengalaman itu dapat saya katakan.
Besar atau panjangnya  (saiz) tidak bergantung pada besar kecil atau tingginya seseorang.

Apa2pun saiznya , sama ada besar atau kecil,
Yang penting !! perlu keras dan bertahan lama .
Itulah yg dapat memuaskan wanita dgn sempurna.

Untuk tujuan keras dan bertahan lama .. sila hubungi saya ...

Rabu, 4 Januari 2012

Dirikan masjid di dalam masjid



Menara Masjid Sri Sentosa, Selangor. ( petang 4.1.2012 ).
Pernah di letak kepala babi hutan dalam kawasan masjid ini .

Dirikan Masjid di dalam masjid.
Itu ertinya mengadakan majlis pernikahan di dalam masjid.
Kadang hingga 4 dan 5 pasangan satu hari, di satu masjid.
Lagi2 kalau musim cuti sekolah.

Kahwinlah apa ada hal !!!
Itu pekara baik .. bagus! bagus !
Kalau mampu zahir dan batin !!!

Kalau tenaga batin bermasalah !!!
Anda boleh temui saya untuk di rawat .



Tangisan di majlis pernikahan

Sudah menjadi kebiasaan masa kini.
Pernikahan dilakukan di masjid.
Sungguh gembira si gadis telah bergelar isteri.
Kadang linangan air mata bagai tanda syukur dan gembira.
kadang kat masjid pun cium2 dahi bergambar.

Di malam pengatin juga ada tangisan.
Bukan kerana kesakitan ...
Tapi kerana kelakian suami tidak sempurna ... cepat dan tak keras ...
kadang langsung tak boleh melakukan persetubuhan .

Yo ! yo ! bro !!!
Datanglah jumpa saya untuk di rawat, kiranya bro sudi !!!!

Lelaki Warga Emas di jatuhkan hukuman kerana meliwat dan merogol

Selalu keluar dalam berita2 majallah dan surat khabar.
Lelaki warga emas di jatuhkan hukuman kerana merogol atau meliwat.
Itu menunjukan lelaki warga emas, masih power dalam hal tenaga batin.

Kalau anda yg berumur 30 an dah tak mampu, itu tersangatlah tak patut !!!!
Oh ! keras tapi cepat !!!
Samalah tu !! kiranya sepupu mati pucuk la tu !!!
Jangan di biarkan begitu ..
Cian isteri !!!
Silap2kan isteri buat sek dgn lelaki lain .
Dayuslah lelaki kalau macam gitu !!!

Kalau sudi ! mai jumpa saya untuk di rawat.
Tak payah banyak alasan ...

Selasa, 3 Januari 2012

Tilam pengantin zaman dulu2 kekabu je !!!


Sekarang pengantin baru guna tilam yg moden, berbagai jenama boleh dapat di pasaran.
Cantik dan selesa ....
Kalau zaman dulu2 tilam kekabu saje.
Tapi tilam kekabu ni ada keistimewaan tersendiri ...
Apa2 pun pengantin baru memang best punyalah !!!!
Tapi tenaga batin mesti power ....
Kalau tenaga batin power sepanjang usia , ertinya berbulan madu sepanjang usia .
KALAU ADA MASAALAH , JUMPA SAYA UNTUK DI RAWAT !!!!!

Oh !!!! ada yang tak kenal pokok kekabu ..
Panjang buahnya agak2 satu kaki.
Kalau buahnya dah masak, dan dibiarkan, Kulit buah kekabu akan merkah,
Kekabu akan berterbangan di udara, Putih bagai kapas berterbangan ...
Bawah ini gambar pokok kekabu.
Saya rakam gambar ini di Batu 5, Jln. Klang Lama , Kuala Lumpur. pada 2.1.2012.






Ahad, 1 Januari 2012

Tarian Tiang

Ada yg pergi tengok tarian tiang,
dan melihat gadis berbogel 
( konon gadis la sangat !!! dah janda lumat pun !!! )
Konon untuk tambah kekuatan tenaga batin !!!
Oh ! tak perlu ! tak perlu !
Yang perlu :
Jaga kesihatan badan.
Lancarkan perjalanan darah di seluruh badan.
Betulkan urat saraf.
Nyahkan apa2 yg tak patut hinggap di tubuh.
Moga anda kuat zahir dan batin...

Kalau perlukan rawatan ....
Sudi2 jumpa saya ....
Anda power !!! anda bahagia ...
Anda power !!! isteri bahagia ...

Gigolo ( pelacur lelaki )

Di celah2 pejabat.
Di celah2 bangunan dan rumah.
Di celah2 pasaraya.
Di celah2 keindahan pepohon di taman.
Di celah2 dunia maya  ( MIRC, YM, Blog, fb dan sebagainya ).
Di situ ada pelacur lelaki bergelar gigolo.
Sungguh berani gigolo, hingga ada yg meletak nombor hp di tepi2 jalan ....
Menunggu  perempuan2 yg kedahagaan sek ....

Kalau anda lemah tenaga batin ...
Isteri anda juga mungkin termasuk dalam kumpulan wanita yg dahagakan kenikmatan sek.
Awas !!!! jangan sampai isteri anda mendapat khidmat gigolo .
Malu tujuh keturunan !!!

Kalau anda sudi , jumpa saya untuk di rawat .

Lelaki Hebat ( keras lama )

Lelaki Hebat adalah lelaki yang kuat zakir dan batin.
Dapat memberi nafkah zakir dan batin pada isteri.

Harta dan kekayaan saja, tidak cukup untuk membahagiakan isteri.
Bila bersama dengan isteri.
Suami perlu hebat  !!!
KERAS DAN BERTAHAN LAMA.
Biarkan isteri anda tersenyum dgn kenikmatan ....

Kalau ada bermasalah ... 
dan kalau sudi , sila jumpa saya untuk di rawat ...
jangan tunggu2 ...
jangan segan2 ...
Takut nanti isteri menjadi santapan orang !!!!

Isnin, 19 Disember 2011

KENAPA TERJADI LEMAH TENAGA BATIN @ MATI PUCUK .

KENAPA TERJADI LEMAH TENAGA BATIN  @ MATI PUCUK !!!! Dari pengalaman saya membuat rawatan, terdapat beberapa sebab, di antaranya :
* Darah tidak berjalan dgn lancar.
* Urat saraf tidak berfunsi dgn betul.
* Penyakit fizikal yg di alami.
* Alahan pada ubat.
* Kepenatan tubuh badan.
* Tekanan pada mindar.
* Terlalu kerap meracap.
* Terlalu kerap menonton video sek.
* Pasangan sek yg tidak menarik.
* Sebab kebatinan .
Apa2 pun jangan berputusa asa untuk merawat.
Moga tenaga batin anda kembali hebat .... 
KALAU SUDI, 
ANDA BOLEH TEMUI SAYA UNTUK DI RAWAT.

Isteri Gersang Cari Pasangan Cinta Gelap Melalui Face Book

Face Book yg berkembang luas dan sangat mudah untuk berkenalan,
Ada pula di antara isteri yang tidak puas hubungan kelamin dgn suami mencari pasangan sek di fb.
Jangan biarkan isteri anda gersang .
Pastikan zakar anda  sentiasa kuat dan memuaskan !!!!
KERAS DAN BERTAHAN LAMA .


Kalau anda bersetuju , Anda boleh temui saya untuk di rawat .

Malu mengaku lemah tenaga batin

Selalu juga terdegar, lelaki malu untuk mengaku lemah tenaga batin,
Lalu malu juga untuk di rawat.
Tidak perlu malu !!!
Bukan anda seorang yg mengalami masalah begitu .
Jangan tunggu pekarang yg lebeh malu berlaku.
Kerana isteri yg tidak mendapat kepuasan,
Sering juga yg berlaku curang ....

Jangan tunggu lagi !
Kalau sudi .. hubungi saya untuk di rawat ...
Moga anda akan dapat nikmati keindahan bersuami isteri...

Sex Toy

Kenapa perlu biarkan isteri menggunakan Sex Toy .
Jangan biarkan sesuatu yg memalukan terus berlaku .
Rawatlah kelemahan tenaga batin anda .
Anda mampu !! anda boleh !!
Kalau sudi ...
Hubungi saya untuk di rawat .
Moga kepincangan hubungan rumah tangga dapat di hentikan ...

Isteri cantik

Apalah gunanya miliki isteri yang cantik .
Andai tenaga batin anda lemah .
Silap haribulan .. orang lain yang kenyang ...
Jangan jadi dayus !!!!
Rawat masalah anda
Jangan putus asa .
Berusaha dan berdoa ...


Kalau sudi hubungi saya untuk di rawat .

Kebahagiaan Rumah Tangga

Harta yang banyak bukan menjamin kebahagiaan .
Sek juga perlu untuk manusia merasakan bahagia .
Terasa macam tidak berguna harta kalau zakar tidak befungsi.
Untuk kembali bahagia .
Kembalikan kekuatan tenaga batin .


Kalau sudi .....
Hubungi saya untuk mendapat rawatan ...

Tua Tapi Hebat Bersetubuh.

Usia tua masih hebat untuk bersetubuh,
Umur 60 an 70 an takada hal punya .
Kalau zakar lemah ( bermasalah )
Kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat .
Moga anda sihat zahir dan batin .
Selamat berbulan madu selamanya ....


Jangan terkejut !!!
Orang tua itu berjalan dengan perempuan yang nampak seperti anak atau mungkin cucu .
Tapi sebenarnya isteri!!!
Kuat tenaga batin selamanya ............

Isteri Gersang

Isteri gersang atau tidak mendapat kepuasan yang maksimun .
Mungkin zakar tidak cukup keras atau zakar tidak mampu bertahan lama bila melakukan persetubuhan .
Anda mengalami masalah ini?
Jangan di biarkan isteri anda merana .
Takut kesabaran akan hilang dan berlaku kecurangan rumah tangga .
Kalau anda sudi , hubungi saya untuk di rawat .

Zakar Keras tapi Cepat

Zakar keras tapi cepat keluar ( puas ) bila melakukan persetubuhan .
kalau sudi , hubungi saya untuk di buat rawatan .

Telah Jadi Isteri Tapi Gadis

Bebulan dan ada yg bertahun telah berkahwin ,
Tapi isteri masih gadis,
Kerana zakar tidak ada kekuatan untuk bersetubuh dengan sempurna .
Ada yang zakar tidak cukup keras,
Ada yg terlalu cepat keluar mani ( tak sempat melakukan persetubuhan ).
Kalau anda alami masalah begini !!!
kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat .

Tiada nafsu sek

Lelaki atau perempuan tiada nafsu sek .
Kalau sudi hubungi saya untuk di rawat .

Urut Bersalin

Rawatan urut untuk bersalin, membetulkan urat saraf dan peranakan .
Kalau sudi , hubungi saya untuk di buat urutan .

Urut Pengantin Baru

Urut Tradisional untuk bakal pengantin baru ,
Kalau sudi , hubungi saya untuk di buat Urut Tradisional .

Sakit kepala / pening

Sakit kepala, pening atau selalu pitam .
Hubungi saya untuk di rawat.

Sakit dada / rusuk

Sakit dada / rusuk , susah bernafas ,
Kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat .

Sakit leher

Sakit leher, salah bantal, salah tidur atau kerana kemalangan .
Kalau sudi, hubungi saya untuk di rawat .

Sakit Belikat

Sakit belikat,
Kalau sudi, hubungi saya untuk di rawat.

Sakit Pinggang

Menderita sakit pinggang .
Kerana kemalangan atau tak tahu sebab.
kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat.

Tergeliat sendi Jari Tangan / Kaki

Kesakitan tergeliat jari atau sendi tangan / kaki .
kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat.

Sakit Pergelangan Kaki

Sakit pergelangan kaki .
Kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat .

Sakit Pergelangan Tangan

Sakit pergelangan tangan .
Kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat .

Sakit Sendi Punggung

Sakit sendi punggung ( ponggong ) .
Kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat.

Sakit Lutut / betis / paha

Menderita sakit sendi lutut, betis dan paha.
Sila temui saya untuk di rawat.

Sakit Sendi Siku / Bahu

Sakit sendi siku / bahu .
Kalau sudi hubungi saya untuk di buat rawatan .

Sakit Kaki / Tumit / sendi

Sakit Kaki / Tumit / Sendi .
Kalau sudi hubungi saya untuk di rawat .

Ahad, 18 Disember 2011

Lumpuh / Strok

Lumpuh atau strok .
Kalau sudi, hubungi saya untuk di rawat.
Usah dibiarkan terlalu lama .

Kebas-kebas atau lenguh

Kebas2 atau leguh seluruh badan,
atau mana2 bahagian badan.
kalau sudi , hubungi saya untuk di buat rawatan .

Tergeliat / terkehel

Tergeliat atau terkehel mana2 sendi .
Kalau sudi, sila hubungi saya untuk buat rawatan .

Urut Klasik

Rawatan urut secara klasik budaya Melayu .
Merawat  mati pucuk, lemah tenaga batin dan cepat puas .
Merawa sakit urat saraf , sendi dan tulang.
Kalau sudi, hubungi saya untuk di buat rawatan .

Urut Tradisional Melayu

Rawatan urut secara tradisional Melayu .
Merawat  mati pucuk, lemah tenaga batin dan cepat puas .
Merawa sakit urat saraf , sendi dan tulang.
Kalau sudi, hubungi saya untuk di buat rawatan .

Urut Tradisional

Rawatan urut secara tradisional .
Merawat  mati pucuk, lemah tenaga batin dan cepat puas .
Merawa sakit urat saraf , sendi dan tulang.
Kalau sudi, hubungi saya untuk di buat rawatan .

Urut zakar

Urut zakar, ertinya rawatan urut untuk masalah zakar. Mati pucuk dan sebagainya ...
kalau sudi hubungi saya untuk di rawat .

Urut Batin

Urut Batin.
Ertinya urut untuk merawat masalah lemah tenaga batin.
Kalau sudi , hubungi saya untuk di rawat.

Mati Nafsu

Mati nafsu untuk membuat hubungan kelamin .
Kalau sudi hubungi saya untuk di rawat .

Cepat Puas

Cepat puas bila bersama isteri.
Kalau sudi, sila hubungi saya untuk di rawat.

Lemah Tenaga Batin

Lemah Tenaga Batin .
Zakar lambat keras atau keras sekejap saja .
Kala sudi,sila hubungi saya  untuk di rawat .

Mati Pucuk

Alat kelamin tidak berfungsi @ Mati pucuk.
Kalau sudi , temui saya untuk di rawat .

Perkara Kebatinan

Perkara berkaitan dengan kebatinan .
Kalau sudi temui saya untuk di usahakan.

Penyakit Luar Biasa

Sakit yang tidak dapat di kesan oleh perubatan moden .
Kalau sudi jumpa saya untuk di rawat.

Salam persahabatan

Salam persahabatan untuk semua

Salam sejahtera untuk semua

Salam sejahtera untuk semua ...