URUT RAWAT TRADISIONAL .. HP : 016 3828239

* MATI PUCUK, LEMAH TENAGA BATIN, CEPAT PUAS.
* SAKIT URAT SARAF, SENDI DAN TULANG.
* PENYAKIT LUAR BIASA / KEBATINAN.

untuk semua bangsa, lelaki dan perempuan .
pengalaman merawat lebeh 20 tahun .

URUT TRADISIONAL
*Melancarkan perjalanan darah .
*Membetulkan kedudukan urat saraf, sendi dan tulang.
*Badan dan minda jadi sehat dan cergas (Hebat Zahir dan Batin)

SELAMAT BERTEMU DENGAN SAYA
MOGA MASALAH ANDA SELSAI.

Sila buat temujanji HP 016 3828239
( maaf .. saya tidak berurusan dgn sms )

Lot 31
Kampung Petaling Bahagia,
Batu 5 1/2 , Jln Puchong,
off Jln Klang Lama , Kuala Lumpur .

GPS Location
N 03.07964
E 101.66473

Rabu, 2 Oktober 2013

Mati Pucuk

Saya tahu mati pucuk boleh di rawat
Saya tahu lemah tenaga batin boleh di rawat

saya tidak bodoh!
saya tidak bodoh!
saya tidak bodoh! 

saya bukan lelaki dayus
saya bukan lelaki dayus
saya bukan lelaki dayus